Tänään on torstai, joka on aina toivoa täynnä. Tänään on myös jo huhtikuun 8. päivä. Maata on jo paljonkin näkyvissä ja kevät on tullut ja kesä on tulossa. Eipä ole enää montaa viikkoa, kun on jo vappu. Niin ne päivät vaan juoksevat vilisten eikä paluuta menneeseen enää ole. Mutta tulevaisuudessa on onnea kaikin tavoin. Siitä sitten joskus myöhemmin.

Tänään olin ensimmäistä kertaa ikinä niska-hartiahoidossa. No, eihän lääkärit oma aloitteisesti lähetä minnekään hoitoon, vaan aina on itse pyydettävä. Näin oli tälläkin kertaa, mutta hyvä niin. Minä sain hyvät ohjeet, joita noudattaen teen harjoitusliikkeitä itse ja ensi viikolla menen uudestaan sinne. Ja onnea myös on, että sain varattua ajan diabeteslääkärille, jota minulla ei ole ollut 7 vuoden aikana kuin vajaan vuoden ajan tämä sama ihana lääkäri, jonka luokse menen kuukauden lopulla. Onneksi pääsin hänelle, kun ei täällä muitakaan ole. Ja toivon toki, että saisin nämä verensokeriarvoni jo normaalimmaksi ettei aina olisi niin koholla. No, enhän minä enää tule 25 vuotiaaksi, mutta olisi hyvä, jos pystyisin vielä liikkumaan paremmin. Tosin vesijuoksu tekee erittäin hyvää. Mutta silti on sellaisia liikkeitä, joita pitää jatkuvasti tehdä, kun istun paljon tässä koneella tai teen käsitöitä. Nyt vaan enemmän liikkeitä ja liikuntaa, sillä se tuo reipasta mieltä. Olemme ajatelleet ostaa kuntopyörän, jota haluaisin polkea monta kertaa päivässä ja joka näin ollen ehkä auttaisi minua liikkumaan paremmin.

No, nyt taisi mennä puhe sairauksiin, mutta aina joskus on pakko kertoa niistäkin, toiveena, että jos joku tietäisi asioista enemmän ja voisi minulle sitten kertoa.

Kuten olen aiemminkin jo sanonut, niin rakastan tätä blogiani yli kaiken. En vain tiedä, mistä moinen johtuu. Mutta nyt ainakin kirjoittelen tänne, mitä mieleeni juolahtaa.

Huomenna aiomme hankkia padan ja sitten teemme yhdessä rakkaani kanssa nautinnollisia ruokia, mutta toki diabeetikolle sopivia.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille täällä kävijöille oikein mukavaa illan jatkoa ja nauttikaahan jokaisesta hetkestä!