Laitan tähän nyt minun vanhoja nukkejani, joille olen tehnyt uusia vaatteita ja teen edelleenkin.

Tässä on minun vanhin nukkeni, 60 vuotias Riitta, joka on saanut uudet vaatteet

Siis mekon ja hatun ja...

...mamelukit

Tässä samanikäinen Irma nukkeni uudessa mekossaan

 

Tässä on suloinen tyttäreni vanha vauvanukke, jolle olen virkannut vaatteet

Täytyy vielä tehdä lisää uusia vaatteita

Tämän nuken sain edesmenneeltä mieheltäni kihlajaislahjaksi Italiasta vuonna 1971

Tämä nukkeni on Emma ja kävelevä nukke, jonka olemme tilanneet joitakin vuosia sitten

Tämän olen joskus ostanut tyttärelleni ja on myös kävelevä nukke

Tämän kaulaliinan  olen myös kutonut

Tässä tämä kikkarapää hieman lähempää

Tämän nuken sain edesmenneeltä äidiltäni kun täytin 21 vuotta

ja vaattet olen itse tehnyt

Tämän mekon olen myös itse virkannut

ja tässä hieman lähempää kuvattuna

Ja viimeisenä vaan ei vähäisimpänä vuosia sitten Amerikasta tilattu nukkeni Amanda ja ystävänsä Maija, joille olen myös tehnyt mekot

Nyt toivotankin näiden kuvien myötä teille kaikille oikein hyvää yötä!