Tänään on jo taas perjantai ja 9. päivä huhtikuuta. Päivä on ollut hyvin sateinen, mutta sehän tekee vain hyvää luonnolle. Asteita on +6.

Eilen olin niska-hartiahoidossa ja seuraavan kerran menen sitten viikon kuluttua eli kerran viikossa käyn siellä. Minä teen ohjeiden mukaan liikkeitä ja siellä on myös jonkin verran hierontaa. Minusta hoito on erittäin hyvä minulle.

Tänään sain ihanan padan, todellakin kauniin värisen. Olen hyvin onnellinen siitä.

Minulla on myös ollut jälleen päänsärkyäkin, joten taas oli levättävä, koska se alkaa juuri takaraivosta. Mutta jospa siihenkin vaivaan tulisi apua tästä niska-hartiahoidosta.

Mutta nyt toivotan teille kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja pitäkää itsestänne huolta!

Tällaisen kauniin, ihanan padan sain rakkaaltani tänään! Kiitos, rakas!

Näistä vihanneksista tein tällä kertaa jauhelihakeiton

Punaposkinen omena odottaa nauriita seurakseen

Ihania luumuja

Ja tässä kaikki yhdessä sekä keittiöradiomme